شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
مراسم تودیع معارفه مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد

حوزه/ حجت‌الاسلام موحدی گفت: مطالبه‌گری در نماز جمعه یکی از وظایف ائمه جمعه به عنوان زبان مردم است، که مسئول انقلابی این مطالبه‌ را فرصتی طلایی می‌داند، ولی مسئولی که علاقه‌مند به حل مشکل نباشد، مطالبه‌گری امام جمعه به او بَر می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تأکید بر لزوم رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نماز جمعه یاد خدا را در دل‌ها زنده و رنگ الهی به افراد و جامعه می‌دهد، بنابراین باید مغتنم شمرده شود.

وی نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی، ایمان و اخلاق خواند و گفت: حضور در نماز جمعه باعث تقویت ایمان و تقوای افراد و بصیرت‌بخشی به آنان می‌شود، نباید از این فرصت غافل شویم.

امام جمعه اسدآباد، با بیان اینکه مطالبه‌گری در نماز جمعه یکی از وظایف ائمه جمعه به عنوان زبان مردم است، خاطرنشان کرد: مسئول انقلابی مطالبه‌ای که در نماز جمعه مطرح می‌شود را فرصتی طلایی می‌داند، ولی مسئولی که علاقه‌مند به حل مشکل نباشد، مطالبه‌گری امام جمعه به او بَر می‌خورد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی و نحوه دریافت و تمدید گذرنامه، از مردم خواست در این پیاده‌روی عظیم شرکت کنند.

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، یادآور شد: ایستادگی ملت غزه در برابر این جنایات، ستودنی است.

وی به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: موفقیت رئیس جمهور، به معنای موفقیت‌ همه ملت ایران است.

امام جمعه اسدآباد، با تأکید بر اهمیت انتخاب کابینه کارآمد در دولت، تصریح کرد: باید افرادی در هیئت دولت انتخاب شوند که امین، متدین، معتقد به جمهوری اسلامی، امیدوار به آینده، کارآمد و پرتوان باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha